Tradycyjna reklama wciąż potrzebna

Tradycyjna reklama wciąż potrzebna

Reklama zewnętrzna istniała już w bardzo dawnych czasach. Oczywiście na początku nie była tak zaawansowana technologicznie jak współczesna reklama świetlna Łódź. Ale praktycznie stosowano ją od czasu, kiedy człowiek zapragnął poinformować inne osoby o czymś. Chodzą słuchy, że pierwszy autor reklamy zewnętrznej namalował po prostu na ścianie informację o tym, że szuka zbiegłego niewolnika.

Reklama tradycyjna?

Współczesne reklamy zewnętrzne także mają często tak prostą formę. Na przykład są to umieszczane przed barem stojaki informujące o aktualnym menu. Zaletą reklamy zewnętrznej jest to, że łatwo można ją przenieść w inne miejsce i że jest stosunkowo tania oraz że szybko dociera do klienta. Można ją uznać – w obliczu dzisiejszej reklamy telewizyjnej czy internetowej – za reklamę tradycyjną. Zamówić ją jednak można przez internet – wystarczy skontaktować się z agencją reklamową Łódź Develop Zone. Co jeszcze warto wiedzieć o reklamie zewnętrznej?

Zanim pojawiły się pierwsze szyldy Łódź

Reklama zewnętrzna pojawiła się już w czasach starożytnych. Miała formę bardzo prostą, o wiele bardziej prostą niż dzisiejsza reklama świetlna. Umieszczano ją na ścianach budynków kamiennych lub w postaci szyldów karczm. Później, wraz z rozwojem cech w średniowieczu, zaczęły powstawać znaki cechowe w średniowiecznych uliczkach. Pierwszy plakat zewnętrzny na bardzo dużą skalę powstał w 1835 roku w Nowy Jorku. Miał on 15 metrów. Z kolei pierwszy billboard wprowadzono w USA w 1900 roku.

Jakie są zalety reklamy zewnętrznej?

Główną zaletą reklamy zewnętrznej jest niski koszt dotarcia do klienta. Poza tym taką reklamę łatwo jest zmienić, przenieść. Jest też duża różnorodność formatów. Można również skorzystać z leasingu. Największą jednak zaletą szyldów reklamowych jest to, że w szybki sposób mogą poinformować o tym, co sprzedajemy, wytwarzamy czy jakie usługi świadczymy. Ów nośnik reklamowy jest bowiem bardzo prostym i szybkim sposobem dotarcia do klienta. Są też różne głowy odnośnie tego, czy reklama tego typu pasuje do przestrzeni miejskiej. Jedni twierdzą, że ją szpeci, a inni uważają, że ją znakomicie uzupełnia.

Firma reklamowa Łódź Develop Zone

Czy konieczne jest stosowanie reklamy? Może to tylko przerost formy nad treścią? Marka Develop Zone udowadnia, że reklama zewnętrzna jest pożyteczna. Wielu klientów z niej korzysta, a firma świadczy usługi na terenie całej Polski. Firma reklamowa Łódź Develop Zone oferuje różnego typu reklamę zewnętrzną, czyli:

  • litery przestrzenne 3d – prezentują logo albo nazwę firmy. Służą do szybkiej identyfikacji obiektu. Kreują prestiż i wizerunek firmy. Montowane są najczęściej na elewacji albo na dachu budynku. Często są też podświetlane, przez co widać je wieczorami i nocami.

  • kasetony reklamowe – czyli szyldy, na przykład szyldy łódź. Montowane są albo tyłem albo bokiem do elewacji budowli. To forma reklamy zwracająca uwagę przechodniów.

  • tablice reklamowe – informują o firmie i oferowanych produktach oraz usługach. Prezentują logo marki albo wskazują drogę, promują i przekazują treści istotne dla firmy.

  • reklamę świetlną – na przykład reklamę świetlną Łódź, służącą do oznakowania siedzimy firmy w bardzo estetyczny sposób.

  • Pylony reklamowe – tablice informacyjne. Mają wszechstronne zastosowanie – informują o firmie, produktach i usługach, prezentują logo i nazwę marki, wskazują drogę, przekazują treści.